För mycket på en och samma gång

Skriver på lite skolarbeten imorgon, lite sent ute eheeee, fick faktiskt ena uppgiften först på tisdag såklart det blir stressigt då! D:
Annars så har jag 234129130 saker snurrande i mitt huvud just nu, inte konstigt att inget gör mening längre. Och imorgon när man får lov så ska jag göra en sak och det är fetta loss utan gräns.
Det enda sockriga jag kan fetta mig på mentalt just nu är Yoshi och Hiro. Låter så löjligt men kan inte hjälpa det, har saknat att ha något att gulla.
Hade velat gå och lägga mig i en sockerkoma men måste få klart all skolrelaterat ARGGGGHHHHH, sov så dåligt förra natten så inte konstigt att jag är sömnig.
Sådär ja, ett inlägg blandat med en smörja som inte hade någon slags röd tråd eller mening, tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0