Team Doris

Tjenare! ( eller ska vi säga Jag är din tjänare som tjena är en förkortning av? D: )

Idag har varit en bergochdalbana. Var så arg imorse, sen lite på sömn på det var som grädde på moset. Men sen när jag väl hunnit förbi hala backen och slog igång min mp3 började Panic Channel sjunga i mina öron och plötsligt blev jag på lite bättre humör.
Musik och energidryck har hållt mig uppe idag. Och så Doris, Doris är namnet på billigt eldorado godis jag fick för mig att testa och det smakade väl lika billigt som dens pris, men ändå uppkallade vi vårat lagnamn på samhällslektionen efter henne och drog hem en seger!

Nu ska jag röja här lite medan jag ska packa för att sedan dra över till syster och svåger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0