COCOLULU

Trodde aldrig detta skulle hända men jag har blivit förälskad i CocoLulus sortiment. Det har till och med skor som passar mina jätte fötter. Men nu vette fan om jag ska handla därifrån har ett par skor i sikte men behöver lite respons om jag kan ha sådana eller om ni planerar att säga upp kontakten med mig om jag sätter dom på mina fötter.
Är dom jätte hemska eller, behöver ett par nya skor och ja, har ju klagat hur det är brist på färger i min garderob så varför inte lysa upp mina fötter med dessa färgklickar?

Kommentarer
Postat av: Lottie

KÖP KÖP KÖP KÖP KÖP! Var inte en tråkig svenne, färg!!!

2011-01-17 @ 18:41:01
URL: http://lottielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0