Det börjar lätta upp sig

Fick se tredje avsnittet av Onegai kanaete Versailles och fick skratta rejält. Seriöst, att se Versailles medlemerna fåna sig i sina scenkläder är roligare än vad det låter, det gör mina måndagar så mycket bättre.

Annars så bitter över att D ska tunera i europa och jag lär skippa att se dom dels för att spara pengar och dels för att sköta mig i skolan. Surt mest för att både Vaila och Rhea lär åka och se dom och vill ju vara med mina brudar (;A;)
Men än är det många månader kvar till sommaren, lär väl bli nåt band som har vägarna förbi då japanerna verkar ha blivit väldigt aktiva med att tunera, håller alla tummar och tår på att Matenrou Opera ska ha vägarna förbi Europa under sommarlovet.

Kommentarer
Postat av: Mimi

Skulle Versailles tunera i Japan i Juli?

2011-02-02 @ 19:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0