Födelsedag

Japp, idag blev jag 19! Känner mig fan gammal trots att bara en dag sen var jag 'yngre'.
Har i alla fall haft en bra födelsedag, fick en fjärde muminkopp till min samling, min styvmammas tradition att köpa en till mig vid varje födelsedag.
Från vänster är det första koppen jag fick när jag fyllde 17 sen, Muminmamman som 18 och nu idag fick jag snorkfröken. Har även en fjärde kopp jag fick förr förra julen men hittade ingen bild på den så då fick det vara.
Har även fått ett lass med marabouchoklad av syster och svåger, jag bockar och bugar och förmodligen kommer ingen annan käka upp samlingen under min Amsterdam vistelse. Ikväll blir det då ingen choklad då jag är trött med magen fylld av tårta.
Och sen ännu en gång tack för alla gratulationer, jag lär inte svara på alla ikväll men jag blir faktiskt jätte glad av att läsa dom!
Nu är det bara kvar att tvätta av mitt smink sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0