Home sweet home, I guess.

Kom hem från Amsterdam igår. Har nog aldrig mått så dåligt som jag gjorde förra natten, brast ut i gråt utan någon anledning. Var jobbigare än vad jag trodde att ställa om mig från ha varit utanför verkligheten och från konsertandan. Kan inte beskriva i ord hur roligt det var och vad söta alla var, har redan hunnit skriva massor på min livejournal om det, kanske klistar in det här också om jag vågar då all text består mest bara av fangirl babbel, så typiskt mig.
Men idag mår jag väl hyfsat, blev bara en för snabb återställning men nu är det ju i alla fall helg så ska tid att samla krafter och påbörja all skit jag har bärandes på mina axlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0