Längtan

Nej, vette fan vad som pågår med mig längre. Har inte mått så här piss dåligt på länge. Vill ha lov, vår, pengar, konserter, flytta hemifrån, nya kläder. Jag vill ha nåt att se fram emot! Okay de tidigare nämnda är saker som kommer komma så småningom så kanske inte ska klaga.
Hade det gått så hade jag legat begravd under mitt täcke i sängen med -OZ- spelandes nonstop, mitt sportlov om två veckor.

Ska försöka ruska om mig att må bättre, gör inte nåt bättre med att deppa, speciellt inte på en helg. Tror mitt nästa inlägg ska tillägna mina framtidsplaner för att fylla igen något hål med lite positiva saker. Nu blir det väl att sova då alla andra har försvunnit offline.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0