Make-up

Arghhh varför är lösögonfransar så svåra att sätta på sig själv men på andra går det mycket lättare?! Fick äran att sätta på Rheas lösögonfransar och det gick bra, de kom på plats på första försöket. Hon är så duktig på smink, ska ha henne skriva ner handlingslista när jag väl har råd att investera nytt, för det behövs verkligen massor med nytt i min sminksektion.
Från och med nu så är Rhea utsedd till min personliga make-up artist under konserter vi är tillsammans på.
Förvånandsvärt så höll sig det mesta av min eyeliner sig på plats under hela dan på konserten trots att jag hade sminkat mig klockan tre på natten och kom hem förän efter midnatt natten därpå, ullared sminket är inte så illa trots allt.
Vill hitta nya smink inspirationer, eller nån bra bild att exprimentera med. Som exempel en del kan rita såna vackra mönster nedanför sina ögon eller på sin hals och det blir så jäkla fint, medan jag ser ut som en vandrande färgpalett.


Kommentarer
Postat av: Lottie

http://killercolours.blogg.se <--- grym sminkare! Om hon inte duger så har hon x antal länkar till andra smink bloggar!

2011-01-29 @ 19:10:37
URL: http://lottielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0