MatenrouShopping

Så för några dagar sen så släppte matenrou en lista på all merchandise som kommer säljas under deras turne "Abyss tour" och en bekant till mig ska göra en shoppingservice till det. Och jag har redan hunnit skicka in min 'beställning' till henne för saker jag vill ha HEHE
Tour Pamphlet - 3500 yen
Metal Tshirt - 3500 yen
Abyss Tshirt - 3500 yen
Muffel towel 1500 yen
Totebag- 2000 yen
Scarf 3500 yen
Long chain strap - 2000 yen
Cheki set (2/each set) 1000 yen
Problemet är nu om jag ska be henne köpa metal tshirten också för Sono la upp en bild på twitter där de all bär den.
Matenrou metallica desu!

Den var ju inte så illa, lite roligare design än deras limited abyss tshirt, men summan jag redan har lagt ut på merchandise är ganska så hög så vet inte om jag ska strunta i den i alla fall...eller för resten av mitt liv leva i ångest ( som den där thanksgiving live tshirten :(  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0