Mina drömmar

Jag har alltid varit en drömmare. När jag var 11 var min största dröm att träffa Benji i Good Charlotte och gifta mig med honom, sen ville jag bli en rockstjärna.
Just nu försöker jag hålla mina drömmar lite mera på en realistisk nivå men visst har jag ännu stora drömmar. Jag vill flytta utomlands, tänk om det hade gått genom de få kontakter jag har att kunna flytta till London och jobba där inom musikbranchen, kanske som roadie.
Åh, känner sån stress om allt jobbrelaterat, jag tar ju studenten tar om ett och ett halvt år, vill gärna ha en plan tills dess.
En anna dröm hade varit att bo kvar i Sverige och starta ett företag där jag hade försökt väcka liv i jrock branchen här och få hit band igen.
Det är väl mina stora drömmar just nu, om bara jag hade fått förverkliga någon av dom hade jag blivit så lycklig, men ska det ju också funka i längden.
Efter lektioner av företags ekonomi så tänker jag bara på mardrömmar om att gå i konkurs.
Men tror alla goda affärsideer ligger bakom en bra planering, och det lär jag väl spendera 2011 med, att planera allt om båda mina drömmer sen får vi se hur 2012 blir.

Kommentarer
Postat av: Lottie

Jag förstår bara inte varför du inte skaffar dig lite arbetslivserfarenhet genom att ta ett extrajobb?! Finns massvis med jobb på platsbanken som enbart är ute efter studenter!

2011-01-30 @ 15:05:38
URL: http://lottielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0