(@ ̄ρ ̄@)zzzz

När man har lust att sova innan tolv på en lördag så känns det som att man måste vara nära en ålderskris eller bara väldigt uttråkad. I mitt fall är det väl lite av båda och att jag var uppe så tidigt idag utan någon rimlig anledning, fick för mig bara att som alla andra tidiga morgnar så skulle jag inte kunna somna om idag heller.
Aja, gjort är gjort inte ens koffein har kunnat förlänga min pigghet så lär snart somna här med datorn på magen.
Det hände faktiskt igår, dock hade jag datorn liggandes bredvid mig, inloggad på msn så stackars Rhea blev lämnad ensamen medan jag låg och slumrade.
Nåja, ny header och design snart helt på plats, so far so good!

Kommentarer
Postat av: Lottie

HEHE. Jag somnade vid tio. Och då hade jag tvingat mig själv att hålla mig vaken från åtta................................................... Man blir som man umgås..............................................................

2011-01-16 @ 10:51:37
URL: http://lottielicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0