Vilken skit vecka

Prov, prov, prov, inlämningar, redovisningar. Brrrrööölllll tänker de ha ihjäl oss innan de kastar iväg oss på praktik?!
Okay mig kommer de inte kasta iväg då jag kommer ha en " internet apu plats" som på svenska menas att jag kommer sitta i skolan och göra random uppgifter som jag ska diskutera med våran handledare om.
Antar det har väl sina goda sidor, hade ändå inte sett fram mot prao på en vanlig arbetsplats.
Min förkylning hänger runt mig som en tung vikt, får se om jag pallar den planerade tjejkvällen på fredag, vill ju inte heller smitta Jessica och Mimi men jag kämpar på!
Imorgon är det ett omprov, vanligt prov, bokredovisning och filminspelning. Ska jag vara ärlig är jag inte förbered i något men det ska nog ordna sig! :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

Aooow mja själv är man också sjuk D:Så vi får ta och vila upp oss till nästa gång helt enkelt. Läxor och prov är nått som du inte är ensam om att lida av! Hoppas bara att tiden går snabbt som vi slipper det snart ;o

2011-03-13 @ 13:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0